• Malarstwo

          d-gumowski1
        • Balet

          o-prus1
        • Plastyka I

          d-aniolkowska1
        • Plastyka II

          a-kutyna
        • Teatr

          p-gogol
        • Szachy

          r-gres1
        • Taniec nowoczesny

          g-mikolajczuk
        • Taneczny Mix

          w-zaleska
        • Gimnastyka

          i-gilewicz
        • Skrzypce

          a-piotrowska
        • Gitara I

          p-figiel
        • Gitara II

          j-mokrzewski
        • Pianino

          m-grzesiuk
        • Śpiew grupowy

          m-okruszko
        • Śpiew indywidualny

          m-lewandowska
        • Modelarstwo

          k-falkowski
  • KINO
  • Ogłoszenia
  • Kontakt

Katering. Zapytanie ofertowe nr 5 /2023 z dnia: 08.05.2023 r.

Zapytanie ofertowe nr 5 /2023 z dnia: 08.05.2023 r
Dotyczy: zamówienia w trybie zapytania ofertowego o koszty prawa wyłącznej, kompleksowej obsługi gastronomicznej wraz ze sprzedażą piwa na imprezie masowej: Festyn „Łap Lato” z okazji Dni Łap 2023.

[Zapytanie ofertowe nr 5 /2023 z dnia: 08.05.2023 r. PDF]

Zamawiający:
Dom Kultury w Łapach, ul. Główna 8
18-100 Łapy, NIP: 9660573936

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zapytania ofertowego jest usługa polegająca na kompleksowej obsłudze gastronomicznej wraz ze sprzedażą piwa podczas imprezy masowej Festyn „Łap Lato” z okazji Dni Łap 2023.

Po stronie Wykonawcy leży:

1. Sprzedaż napojów alkoholowych do 4,5% oraz piwa w kubkach plastikowych, przy czym w przypadku sprzedaży alkoholu na terenie będącym terenem imprezy masowej w rozumieniu ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych sprzedaż obejmować będzie napoje alkoholowe o zawartości alkoholu do 3,5% w kubkach plastikowych (po uprzednim uzyskaniu przez Wykonawcę zezwolenia od Burmistrza Łap);
2. wyposażenia ogródków gastronomicznych w  minimum 1 stoisko gastronomiczne, o zróżnicowanym asortymencie m. in.:
▪ potrawy z grilla (kiełbaski, karkówka, szaszłyki, steki, itp.)
▪ zestawy obiadowe, sałatki,
▪ ciepłe napoje, napoje bezalkoholowe,
▪ napoje alkoholowe, o których mowa w pkt 1) powyżej.
3. wyposażenia ogródków gastronomicznych w ławy, ławki, parasole, namioty oraz nalewaki typu roll – bar w ilości na nie mniej niż:
• miejsca siedzące dla 400 osób,
• w tym 20 parasoli, 40 ław, 80 ławek oraz 6 nalewaków typu roll-bar.

Po stronie Organizatora leży:

Stosowne zezwolenie na organizację imprezy rekreacyjno-kulturalnej, zgodnie z obowiązującymi w tej mierze aktualnymi przepisami.
• Ubezpieczenie imprezy.
• Zabezpieczenie służb ochroniarskich, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego oraz Policji.
• Zapewnienie stałej obecności pomocniczej ekipy technicznej, elektryka oraz osoby odpowiedzialnej za organizację.
• Infrastrukturę techniczną oraz komunalną, w tym dotyczącą zasilania energetycznego.

Czas wykonania zamówienia: 02.07.2023 r., gotowość do świadczenia obsługi gastronomicznej w godz. 14:00 – 23:00.

Miejsce wykonania zamówienia: Łapy, Stadion Miejski, ul. Leśnikowska 18.

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
• Cena
• Dotychczasowa współpraca
• Rekomendacje (skan/kopia dołączona do wniosku)

Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania ofertowego.

Oferta powinna być:
• opatrzona pieczątką firmową,
• zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
• podpisana czytelnie przez Wykonawcę

Dodatkowe informacje.
Dodatkowych informacji udziela pani Kamila Klim, pod numerem telefonu: 504-666-520, od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 15:30.

Miejsce oraz termin składania ofert.
Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: sekretariat@dklapy.pl, poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres:
1. Dom Kultury w Łapach, ul. Główna 8; do dnia 17.05.2023r..
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty.
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów telefonicznie lub mailowo.
Postanowienia końcowe.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, wszelkie koszty związane z przedmiotem zamówienia ponosi Wykonawca
• Oferty niekompletne będą odrzucone.
• Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
• Otrzymanie od Wykonawcy oferty nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron.
• Po wyborze Wykonawcy, Zamawiający podejmie dyskusję w celu uzgodnień szczegółowych warunków realizacji zamówienia.