Zamawiający:
Dom Kultury w Łapach, ul. Główna 8; 18-100 Łapy; NIP: 9660573936
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zapytania ofertowego jest usługa polegająca na wynajmie sceny (scena kompletna z zadaszeniem), nagłośnienia (realizacja dźwięku) i oświetlenia (realizacja oświetlenia) wraz z obsługą, montażem i demontażem urządzeń podczas festynu „Dożynki Gminne”. Gwiazdami wieczoru będą „Mega Band” i „Czadoman”
Po stronie Wykonawcy leży:
- Udostępnienie, rozstawienie i złożenie profesjonalnej sceny o wymiarach 8m x 6m
- Udostępnienie, rozstawienie i złożenie risera pod perkusje min 2m x 2m;
- Boczne okotarowanie sceny oraz tylny horyzont muszą być szczelne np. gęsta siatka lub gęsty materiał, szczególnie przy niesprzyjającej i problematycznej pogodzie – woda nie może dostawać się bokami oraz tyłem na scenę.
- Konstrukcje techniczne muszą posiadać aktualne atesty bezpieczeństwa. Na żądanie Organizatora – oferent będzie zobowiązany do przekazania kserokopii atestów Organizatorowi.
- Zapewnienie oświetlenia i nagłośnienia wraz z obsługą o parametrach:
- nagłośnienie liniowe marki L-Acoustics, Meyer Sound lub równoważne o mocy 2 x 4 kW; 4 monitory (min. 2 tory), wokale (8 mikrofonów beta 58), di-box stereo x 2, cd/usb player, omikrofonowanie perkusji (SM81x2, E604x4, Beta52), bieżąca obsługa nagłośnienie podczas wydarzenia
- oświetlenie sceniczne: 6 ruchomych głów Martin lub równoważne, 6 x głowica ruchoma WASH, białe światło frontowe reflektor PC x 6. 6.
- Zapewnienie minimum trzech wiatraków podłogowych scenicznych
Po stronie Organizatora leży:
Stosowne zezwolenie na organizację imprezy rekreacyjno-kulturalnej, zgodnie z obowiązującymi w tej mierze aktualnymi przepisami.
- Ubezpieczenie imprezy.
- Zabezpieczenie służb ochroniarskich, Pogotowia Ratunkowego.
- Zapewnienie stałej obecności pomocniczej ekipy technicznej, elektryka oraz osoby odpowiedzialnej za organizację.
- Infrastrukturę techniczną oraz komunalną, w tym dotyczącą zasilania energetycznego.
Czas wykonania zamówienia: 8.09.2024 r.
Miejsce wykonania zamówienia:
Wydarzenie kulturalne odbędzie się w na terenie placu przy basenach kąpielowych w Płonce Kościelnej.
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
- Cena —80%
- Rekomendacje (załączone do oferty) —5%
- Dotychczasowa współpraca—15%
Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania ofertowego – załącznik nr 1.
Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową, zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- podpisana czytelnie przez Wykonawcę
Dodatkowe informacje.
Dodatkowych informacji są udziela Rajmund Brzozowski, pod numerem telefonu: 513 633 040, od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 — 15:30.
Miejsce oraz termin składania ofert.
Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: sekretariat@dklapy.pl, poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres:
Dom Kultury w Łapach, ul. Główna 8; do dnia 24.07.2024 r. do godz. 12:00.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty.
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów telefonicznie lub mailowo.
Postanowienia końcowe.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, wszelkie koszty związane z przedmiotem zamówienia ponosi Wykonawca
- Oferty niekompletne będą odrzucone.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Otrzymanie od Wykonawcy oferty nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron.
- Po wyborze Wykonawcy, Zamawiający podejmie dyskusję w celu uzgodnień szczegółowych warunków realizacji zamówienia.