Scena. Zapytanie ofertowe 6/2025

Zapytanie 6/25 scena-dozynki (PDF136kB)

Dotyczy: zamówienia w trybie zapytania ofertowego o koszty wynajmu sceny, nagłośnienia i oświetlenia na imprezie: zgodnie z riderem technicznym.

Zamawiający:

Dom Kultury w Łapach, ul. Główna 8; 18-100 Łapy; NIP: 9660573936

Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zapytania ofertowego jest usługa polegająca na wynajmie sceny (scena kompletna z zadaszeniem), nagłośnienia (realizacja dźwięku) i oświetlenia (realizacja oświetlenia) wraz z obsługą, montażem i demontażem urządzeń podczas festynu „Dożynki Gminne”. Gwiazdami wieczoru będą „Mega Band” i „Power Play”

Po stronie Wykonawcy leży:

  1. Udostępnienie, rozstawienie i złożenie profesjonalnej sceny o wymiarach 8m x 6m
  2. Udostępnienie, rozstawienie i złożenie RISERa pod perkusje min 2m x 2m;
  3. Boczne okotarowanie sceny oraz tylny horyzont muszą być szczelne np. gęsta siatka lub gęsty materiał, szczególnie przy niesprzyjającej i problematycznej pogodzie – woda nie może dostawać się bokami oraz tyłem na scenę.
  4. Konstrukcje techniczne muszą posiadać aktualne atesty bezpieczeństwa. Na żądanie Organizatora – oferent będzie zobowiązany do przekazania kserokopii atestów Organizatorowi.
  5. Zapewnienie oświetlenia i nagłośnienia wraz z obsługą o parametrach równoważnych:
    • nagłośnienie liniowe marki L-Acoustics, Meyer Sound lub równoważne o mocy 2 x 4 kW; 4 monitory (min. 2 tory), wokale (8 mikrofonów beta 58), di-box stereo x 2, cd/usb player, omikrofonowanie perkusji (SM81x2, E604x4, Beta52), bieżąca obsługa nagłośnienie podczas wydarzenia
    • oświetlenie sceniczne: 6 ruchomych głów Martin lub równoważne, 6 x głowica ruchoma WASH, białe światło frontowe reflektor PC x 6.

Po stronie Organizatora leży:

Stosowne zezwolenie na organizację imprezy rekreacyjno-kulturalnej, zgodnie z obowiązującymi w tej mierze aktualnymi przepisami.

  1. Ubezpieczenie imprezy.
  2. Zabezpieczenie służb ochroniarskich, Pogotowia Ratunkowego.
  3. Zapewnienie stałej obecności pomocniczej ekipy technicznej, elektryka oraz osoby odpowiedzialnej za organizację.
  4. Zabezpieczenie infrastruktury technicznej i komunalnej, w tym dotyczącą zasilania energetycznego.

Czas wykonania zamówienia: 7.09.2025 r.

Miejsce wykonania zamówienia:

Wydarzenie kulturalne odbędzie się w na terenie placu przy basenach kąpielowych w Płonce Kościelnej.

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:

  • Cena —80%
  • Rekomendacje (załączone do oferty) —20%

Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania ofertowego – załącznik nr 1.

Oferta powinna być:

  • opatrzona pieczątką firmową, zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
  • podpisana czytelnie przez Wykonawcę

Dodatkowe informacje.

Dodatkowych informacji są udziela Rajmund Brzozowski, pod numerem telefonu: 513 633 040, od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 — 15:30.

Miejsce oraz termin składania ofert.

Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: sekretariat@dklapy.pl, poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres:

Dom Kultury w Łapach, ul. Główna 8; do dnia 14.07.2025 r. do godz. 12:00.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty.

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów telefonicznie lub mailowo.

Postanowienia końcowe.

Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, wszelkie koszty związane z przedmiotem zamówienia ponosi Wykonawca

  • Oferty niekompletne będą odrzucone.
  • Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  • Otrzymanie od Wykonawcy oferty nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron.
  • Po wyborze Wykonawcy, Zamawiający podejmie dyskusję w celu uzgodnień szczegółowych warunków realizacji zamówienia.