Dyrektor Domu Kultury w Łapach ogłasza nabór na stanowisko grafika w Domu Kultury w Łapach
I. WYMIAR ZATRUDNIENIA: etat
II. PODSTAWOWE OBOWIĄZKI:
- – Podejmowanie inicjatyw mających na celu szerzenie działalności kulturalnej w Domu Kultury w Łapach oraz upowszechnianie wiedzy o sztuce poprzez organizację zajęć plastycznych i artystycznych animacji dla dzieci oraz organizację różnego typu konkursów plastycznych, plenerów, warsztatów itp.;
- – Organizacja i prowadzenie zajęć w pracowni plastycznej;
- – Prowadzenie zajęć warsztatowych dla grup z innych placówek podlegających Domowi Kultury w Łapach oraz uczestników Domu Kultury w Łapach i mieszkańcom Gminy Łapy;
- – Pomoc przy organizacja przeglądów i konkursów;
- – Współpraca przy organizacji imprez kulturalnych organizowanych przez Dom Kultury w Łapach;
- – Współorganizacja z instytucjami i stowarzyszeniami istniejącymi w najbliższym środowisku;
- – Przygotowanie i przekazywanie informacji o działalności do serwisów społecznościowych tj. Strona internetowa Domu Kultury w Łapach, strona Facebook, telebim;
- – Projektowanie i realizacja scenografii dla potrzeb imprez artystycznych organizowanych przez Dom Kultury w Łapach;
- – Podejmowanie nowych inicjatyw mających na celu wzbogacenie oferty programowej poprzez pozyskiwanie środków na przedsięwzięcia z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej oraz od podmiotów krajowych: realizacja wniosków finansowanych ze źródeł zewnętrznych;
- – Gotowość do pracy w systemie równoważnego czasu pracy również w soboty i niedziele;
- – Wykonywanie innych prac zleconych przez Dyrektora Domu Kultury;
III. WYMAGANIA NIEZBĘDNE (WYKSZTAŁCENIE, UPRAWNIENIA, STAŻ):
– Obywatelstwo polskie;
– Wykształcenie minimum: średnie mile widziane ekwiwalentne doświadczenie;
– Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
– Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
– Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw
publicznych;
– Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na zajmowanym stanowisku;
– Dyspozycyjność – wykonywanie prac odbywać się będzie również w godzinach
popołudniowych;
IV. UMIEJĘTNOŚCI:
– Zdolności manualne, plastyczne niezbędne do prowadzenia zajęć,
– Własna inicjatywa w działaniu,
– Umiejętność pracy w zespole,
– Kultura osobista,
– Samodzielność i dobra organizacja pracy.
V. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
1) List motywacyjny i CV, opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata (podany nr telefonu do kontaktu).
2) Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, potwierdzone przez kandydata, dyplomów, zaświadczeń potwierdzających kwalifikacje umiejętności. ,,ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM, opatrzone datą i czytelnym podpisem’’.
3) Oświadczenie – załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
4) Oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z obowiązkiem informacyjnym Administratora Danych Osobowych o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacji, na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., – załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
VI. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie Domu Kultury w Łapach (w godz. 8-15) w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji, z dopiskiem „nabór na stanowisko- Instruktor plastyki – animator” lub przesyłać pocztą do dnia 12.09.2022 r., na adres: Dom Kultury, 18-100 Łapy, ul. Główna 8. Dokumenty, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane.
VII. INNE INFORMACJE
-
Dodatkowe informacje można uzyskać w Domu Kultury,tel.85 715 23 00, 504 012 169
-
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne, będą informowani drogą mailową lub telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy.
-
Dopuszcza się zatrudnienie na czas określony.
-
W terminie 1 tygodnia po ogłoszeniu wyniku naboru należy odebrać złożone dokumenty. Po upływie tego terminu dokumenty, które nie będą odebrane zostaną zniszczone komisyjnie.