Dotyczy: zamówienia w trybie zapytania ofertowego o koszty wynajmu sceny, nagłośnienia,oświetlenia, na imprezie masowej: Festyn „Łap Lato” z okazji Dni Łap 2024 r., zgodnie z wymaganiami oświetleniowymi i technicznymi.
Pliki do pobrania:
Zamawiający:
Dom Kultury w Łapach
ul. Główna 8, 18-100 Łapy, NIP: 9660573936
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zapytania ofertowego jest kompleksowa usługa polegająca na wynajmie sceny, nagłośnienia, oświetlenia, (wszystko zgodnie z riderem Myslovitz) wraz z obsługą, montażem i demontażem urządzeń.
Po stronie Wykonawcy leży:
- Udostępnienie, rozstawienie i złożenie profesjonalnej sceny o wymiarach min. 10m x 12m,
wys. min. 1,5 m, czarny horyzont i ciemne jednolite boki sceny, dwa podesty risery (o wymiarze 3m x 2m) pod perkusję oraz klawisz powinny być wyposażone w koła, wysokość nie może przekraczać 20 cm, należy wysłonić czarnym materiałem. Konstrukcja sceny musi umożliwiać instalację ekranu LED w tle sceny. Wymagane minimum 3 wciągarek, o udźwigu 1 tony do instalacji ekranu Led. - Boczne okotarowanie sceny oraz tylny horyzont muszą być szczelne np. gęsta siatka lub gęsty materiał, szczególnie przy niesprzyjającej i problematycznej pogodzie – woda nie może dostawać się bokami oraz tyłem na scenę.
- Konstrukcje techniczne muszą posiadać aktualne atesty bezpieczeństwa. Na żądanie Organizatora Agencja będzie zobowiązana do przekazania kserokopii atestów Organizatorowi.
- Zapewnienie oświetlenia i nagłośnienia zgodnie z riderem technicznym wykonawcy: Zespołu MYSLOVITZ
- Rider techniczny wykonawcy jest w załącznikach (załącznik nr 2 i 3) dostępny jest również na stronie: bit.ly/myslovitzsound
- Gwiazdą wieczoru podczas Festynu „Łap Lato” z okazji Dni Łap 2024, w dniu 16.06.2024r. będzie Zespół MYSLOVITZ.
- Organizator zastrzega, że wybór oferty zostanie dokonany po zatwierdzeniu wszystkich szczegółów złożonej oferty przez managera zespołu Myslovitz – wykonawca musi spełniać warunki techniczne zgodnie z załączonym riderem technicznym (scena, światła, nagłośnienie) artysty.
Po stronie Organizatora leży:
Stosowne zezwolenie na organizację imprezy rekreacyjno-kulturalnej, zgodnie z obowiązującymi w tej mierze aktualnymi przepisami.
- Ubezpieczenie imprezy.
- Zabezpieczenie służb ochroniarskich, Pogotowia Ratunkowego
- Zapewnienie stałej obecności pomocniczej ekipy technicznej, elektryka oraz osoby odpowiedzialnej za organizację.
- Infrastrukturę techniczną oraz komunalną, w tym dotyczącą zasilania energetycznego.
Czas wykonania zamówienia:
16.06.2024r.
Miejsce wykonania zamówienia:
Impreza masowa odbędzie się w Łapach; Stadion Miejski, ul. Leśnikowska.18
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
- Cena 60%,
- Dotychczasowa współpraca 30%,
- Rekomendacje (załączone do oferty) 10%
Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania ofertowego.
Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- podpisana czytelnie przez Wykonawcę
Dodatkowe informacje.
Dodatkowych informacji udziela pan Rajmund Brzozowski, pod numerem telefonu: 513 633 040,
od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 15:30.
Miejsce oraz termin składania ofert.
Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: sekretariat@dklapy.pl, poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres:
Dom Kultury w Łapach, ul. Główna 8; do dnia 15.03.2023 r. do godz. 12:00.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty.
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów telefonicznie lub mailowo.